DomůRecenzeLíčeníEventsLifestyleMy Beauty ProfileKontakt

pondělí 25. listopadu 2013

Vánoční Giveaway!!!

Ahojte všichni,
Dnes je tu opět GA. Jednu vánoční jsem Vám slíbila a protože se ani jedna ze 4 vylosovaných výherkyň o svůj balíček nepřihlásila, tak si o něj zasoutěžíme znovu (snad Vám to nevadí). Konec GA bude na můj svátek, takže 13. prosince v pátek! Jupííí!! :)

Vánoční Giveaway
25. 11. 2013 - 13. 12. 2013




Pravidla GA:
  1. Být pravidelným čtenářem mého blogu (GFC, YT, kdo ho nemá tak třeba FB + pod jakým jménem, nebo všechno, tím mi uděláte radost největší)
  2. Napsat mi na Vás kontaktní email, po zveřejnění výsledků, se mi z vítězného emailu sama vítězka ozve - aby se nestalo to, co minule
  3. Držet si palce
*bonusový bod: napsat mi co se Vám líbí/nelíbí (ano fotky rtěnek na rtech nejsou z důvodu, který jsem už nekolikrát zmiňovala - doma mám světelné podmínky tak mizerné, že to prostě nejde), přání na videa, články, něco co byste rády o mne věděly, nebo cokoliv, co Vás napadne v souvislosti s tímto blogem :)

O co hrajeme:
  • Sleek palteka stínů Storm
  • Make up for ever (MUFE) lesk na rty Lab shine Star collection #S6
  • OPI lak na nehty Koala Bear-y
  • Sephora gelové oční linky #03 Blue Night
  • Manufaktura mořská houba
  • Designová pinzeta
  • Náramek Betsey Johnson
  • Prsteny Iam

*Pro rejpaly VŠE KUPOVÁNO ZA VLASTNÍ (cena balíčku přesahuje 2000Kč)

 
Co Vy na to? Líbí/nelíbí? Je toho málo? :)










137 komentářů:

  1. Pravidelnou čtenářkou už jsem :) Lucy Enne
    luciath483@gmail.com

    Opravdu nádherná giveaway :) Jsi užasná:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na fb, jako Kačenka Pitková
    email: kejty-photographer@email.cz
    Já ohledně článků nejsem moc náročná, takže není nic, co se mi vyloženě nelíbí:) U videí mám hodně ráda TAGY:)

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji jak na fb-Jana Svobodová,tak na youtube-jananulka.9@gmail.com
    Blogy moc nesleduji,ale mám ráda tvá videa.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já se hlásím znovu:)
    1. Sleduji vše (fb, yt i gfc) jako Jolča Šibalová
    2. jolcinda@seznam.cz
    3. Líbí se mi, že se chystáš dělat tutorialy na různá slavnostní líčení. Moc se na to těším

    OdpovědětVymazat
  5. gfc - Adél Koňařová
    adel.konarova@gmail.com
    Skvělá GA, úžasné ceny :))

    OdpovědětVymazat
  6. Na fb a yt Ťa sledujem ako Jana Perejdová :) Veľmi ma potešil Tvoj prvý tutorial a teším sa na ďalšie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Absolutně božská giveaway! Ty 4, co se neozvaly, ty si teď budou mlátit hlavou o zeď :)
    Sleduji všude jako The company LIFE...
    A teď si tedy začínám držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sledujem GFC Anett, fb. ako Aneta Černáková
    anetcernakova@azet.sk
    Tento blog som objavila len dnes, takže veľmi presne neviem, čo by sa mi páčilo, ale cítim sa tu veľmi dobre :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takový GA vidím prvně, páni. Klobrc dolů. :)
    Jsem pravidelná čtenářka, na videa jsem začala koukat nedávno, takže už těm mám i na YT, na FB (Aništa Linetová) už tě mám taky.:) Mailík linetova.anna@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná giveaway :-). Nedokážu si ani představit tu radost, kdybych to vyhrála. Už tě nějakou dobu sleduji na GFC na FB i YT :-). Miluju tvuj blog, blondýny musí držet spolu :-D. Opravdu jsi úžasná.
    Xoxo.L@seznam.cz
    Mám strašně ráda Tagy :-) nebo oblíbence za určitý měsíc. :-) těším se na další video.

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Sleduju tě na fb jako Katka Vašková.
    2) Vaskova34@seznam.cz
    3) Moc se mi líbí tvoje videa a články na blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Sledujem už dlhšie ako MimsLady
    FB: Mimka Vargas
    miriama.vargova121@gmail.com
    mám rada klasické články a recenzie a nákupy :)) aj tutoriály sú celkom zaujímavé, sama také veci nerobím ale prečítam si ich na iných blogoch.

    pozývam ťa tiež ku mne na GA
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. páči sa mi že nemáš rozsiahle články s malými písmenkami ktoré podľa mňa nikoho neláka čítať, čiže stručne jasne krátko a k veci, k tomu máš ešťe celkom kvalitné fotky ktoré sú základom k dobrému blogovaniu
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji, i na fcb ale kvůli soukromí nechci sdělovat jméno:)
    iw.jad@seznam,cz, držím si palce:D:)
    nějak nejsem náročná co se týče článků, ráda bych uvítala třeba tipy na vánoční dárky, nějaké diy, nebo něco spešl pro bloncky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju GFC: Ellkerka
    E-mail: elisbath@seznam.cz
    :)
    Laikuju i na FB

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásná giveaway! :)
    Líbí se mi obecně tvá videa :) a líbil by se mi TAG 25 (popř. jiné číslo) random facts about me, abychom se o tobě dozvěděli víc :)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. to je nádherná GA :)
    1) mám tvojí stránku olajkovanou na fb (Verů Ďurčová), sleduji tě na ytb (Verů Ďurčová) a buď už sleduji tvůj blogspot a nebo možná ne ale teď se mi tu neukazuje to přidávání do sledování takže snad postačí ytb a fb :)
    2) verifash@seznam.cz
    3) miluju všechna tvá videa, jsi jedna z mála českých vlogerek,co mě baví .)

    OdpovědětVymazat
  18. Nechápu ty kdo se o tuto nádhernou GA nepřihlásili!
    GFC+FB+YT : Lucky Bow
    12simina34@seznam.cz
    mám hrozně ráda tvé líčící tutorialy ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Potěšilo by mě tady víc DIY nápadů :)

    OdpovědětVymazat
  20. jéé taky mám soutěž o paletku Sleek :))
    Jinak sleduji už dýl a mám nejradši recenze na high-end produkty :)

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Bajushka Kováčová
    FB: Baja Kováčová
    baajushkaa@gmail.com
    lúbia sa mi tútoriály a DIY ;) :-)

    OdpovědětVymazat
  22. FB: Dominika Hastrmanova
    mail: Dhastrmanova@email.cz
    miluju tutorialy. :))

    OdpovědětVymazat
  23. wow to je krásná výhra! :)
    Kejt Hlaváčková - GFC
    hlavackova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Panebože, ta paletka :O já nemám ani jednu :D...
    Sleduji dlouho a pravidelně :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduju přes GFC jako Bára V. a přes FB.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduju jako Naty Sweet fb jako Naty Vav.
    Ceny jsou dokonalá,je hrozně hezký,že jsi za svoje čtenáře utratila víc jak 2000 :)))
    naty.sweett@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji přes gfc (Ms.Luccy) i youtube (Lucinka93)
    Giveaway je úžasná :)) jinak mám hrozně ráda tvoje videa :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. sledujem ako eR.Ka.
    romanakuzmova@gmail.com
    keďže ťa sledujem pomerne krátko, veľmi som si tvoj blog obľúbila.. si veľmi sympatická a videá super :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, na youtube jako The Moonroses, na fcb pod vlastním jménem, snad nevadí, že ho neuvedu. Mám ráda tvůj blog a hlavně videa. Je fajn, že jsi se pustila do tutorialů. Tip na video? Co třeba sbírka laků? =)) Jinak - dobrá práce, ať se daří.
    Vanity666@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji, dávno:) crazygingersdiary(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Sledujem na fb: Nikolka Guzmická
    GFC: Nikola Guzmicka
    Bloglovin: Nikola
    :)))))
    Nejako som nepostrehla co sa stalo predtym s GA ved ceny su nenormalne super :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Přesně vím kam bych se takhle vyparádila, o minulé giveaway jsem vůbec nevěděla, ale nechápu jak se může někdo o tohle připravit.
    Na FC jsem jako Niky Pineapple.
    Čtu tě pár týdnů myslím, takže pravidelná čtenářka jsem a na YT se jdu ještě mrknout. :)
    Palce si držím až mi modrají, protože je to super výhra!
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. To je tak uzasna GA! A preto sa zapajam znovu :D
    Gfc aj fb: Sofia
    Tvoj blog je uplbe uzasny a ja by som chcela viac tutorialov a diy :)
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. vše jsem splnila- palečky si držím maximálně :D
    e-mail: nectavacka@seznam.cz
    balíček je dokonalej....a málo.? jsi spadla z višně :D někdo dá lak na nehty za 30,- 2 vzorky a šmitec! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji pres fb a bloglovin a i youtube :)
    petra.krupova@atlas.cz

    Palce si jsu drzet!! :) jinak me by se libily castejsi clanky, ale chapu, ze clovek nema tolik casu :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ceny sú naozaj krásne, vidno, že si svojich čitateľov vážiš :) Na blogu sa mi najviac páči, že recenzuješ najmä neokukané výrobky, nie to, čo je na každom druhom blogu. :)
    Sledujem cez GFC (myslím že ako Nikavero :))
    veri.soltesova@gmail.com

    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: karmenka
    FB: Lucia Csanková Kukurová
    mail: karmenka@centrum.sk

    Tak bolo by to velke stastie v piatok trinasteho a este aj v den menin ziskat takyto skvely balicek, uz som ho ospevovala aj minule... Nuz a na blogu nemen nic, je super taky aky je. Vkusny, stylovy... Ja osobne som spokojna s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    úžasné ceny :3

    OdpovědětVymazat
  39. To je parádní giveaway! :)
    Sleduji jako Kriss
    kiss.iii@seznam.cz
    Není to vyloženě, že by se mi to nelíbilo, jen mě občas mrzí že některé výrobky o kterých tu píšeš si nemůžu koupit, jelikož je to trochu vyšší cenová kategorie :(

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji jako El (GFC) a na FB (Jitka B.)
    eliota@centrum.cz
    nádherná výhra :))

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělý blog a moc pěkná giveaway.

    k.kotalova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Moc pěkné :)
    artie.terka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. WOW nadherná giveaway :)
    Není nic co by se mi nelibílo, tvůj blog mám ráda, je osobitý a hlavně je takový jak ho máš rada, vyjadřuje tvou osobnost asi bych neměnila nic :) ráda ho čtu, právě proto. jaký je :)

    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj,dnes jsem ůplnou náhodou narazila na tvůj YouTube kanál a blog.Moc se mi líbí,máš nového čtenáře:) Veronika.Sikorova31@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Juuu, samé dobré veci :-)
    Zuzana Stanko
    sueandcolours@gmail.com
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Jsem odběratelka tvého youtube kanálu - eliskazlamalova@gmail.com.
    Kontaktní mail - eliskazlamalova@seznam.cz.
    Super giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji přes Facebook jako Romča Rájková
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Odebírám na FB : Terka Hlaváčková
    trezinka@seznam.cz
    Nejraději mám články o recenzi běžné kosmetiky z dorgerií.

    OdpovědětVymazat
  49. Tady snad nejkrásnější a moc prakticky balíček jaký jsem kdy viděla barevné by se mi siklo úplně vše ale jelikož jsem spis smolař tak pochybují zebych něco někdy vyhrála ale i presto to zkusim zavrelova.ala@seznam.cz,děkuji dala bych si nějaký článek na parfémy...pa Alena

    OdpovědětVymazat
  50. sledujem ako denjiii :) uzasna GA! som nadsena a dufam,ze vyhram :3 po paletke sleek pokukujem uz dlho a velmi rada by som ju vyskusala :)

    ja na clanky nie som prilis narocna..mam rada nakupy, spotrebovano, recenzie milujem snad zo vsetkeho najviac :)

    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Sleduji, líbily by se mi nějaké návody na vánoční líčení. :)
    stonava(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj :) Strašně se mi líbí What´s in my purse? Můj email je nika232@email.cz a začínám si držet palečky..i na nohou :)

    OdpovědětVymazat
  53. Tuhle GA jsem si hrozně přála vyhrát už prvně :-D Bylo by úžasné, kdyby se mi poštěstilo tentokrát :-)
    Jinak se mi líbí ukázky líčení s produkty, na které děláš recenzi, v poslední době jich možná děláš trochu víc, zdá se mi, a to je moc fajn:-)
    Lzicarova.Anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Moc krásná GA a taky celý blog. Jinak odebírám všude, na YT jako ell naturbeauty.
    Líbilo by se mi více článků z tvého života nebo tvé outfity.

    OdpovědětVymazat
  55. Úžasná GA.. jako vždy :3 ale tahle je opravdu super :))
    Dena23@seznam.cz
    sleduji asi všude :D FB, GFC, YT :3
    nejradši mám ruzný tutoriálky a nákupy nebo oblíbené produkty :))

    OdpovědětVymazat
  56. sledujem :)
    sonickas12@azet.sk
    Najviac sa mi páčia nails články a recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  57. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  58. sleduji :) krásné dárečky !
    emily363@seznam.cz
    držím, protože jsem v životě nic nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat
  59. gfc a yt: kateřina nenámá :))
    fb katerina pilnikova
    blog se mi líbí ale třebach bych uvítala "tegofky" :))
    katerina189@email.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji jako : By-Moni

    Email: ByMoniBlog@gmail.com

    Obecně se mi u všech blogerek líbí nejvíc : Oblíbené produkty, spotřebováno, new in, tutoriály, tagy..

    OdpovědětVymazat
  61. gfc: Katii
    fb: Katka Bílková
    katiiphotography@gmail.com
    máš skvělý blog, moc se mi líbí tvoje recenze a nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  62. gfc Ľudka Tkáčová
    ludtka002@gmail.com pre mňa perfektný darček! Najviac by som sa tešila na lak OPI

    OdpovědětVymazat
  63. Přez GFC sleduji jako Anna KK. A na tvoji FB stránku jsem dala tak like'!:)
    email je: anes.kralikova@seznam.cz
    já se na tvůj blog dívám už dlouho, jen teprve teď jsem tě začala sledovat přez GFC:)
    A me na tvém blogu nic nechybí, je super, moc se mi líbí a mám ho moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  64. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler

    fíha toho je ta paletka.. úplně všechny použitelné barvičky, lak na nehty a náramek bych nejradši využia ihned :)

    Líbí se mi Tvé návody a nákupy

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. alca.vocelkova@gmail.com, sleduji jako Alabell
    baví mě historky ze života :)

    OdpovědětVymazat
  66. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    nejradši mám nákupy:)

    OdpovědětVymazat
  67. gfc:kiki
    nejvíc se mi líbí recenze :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. GFC ↑
    Youtube to stejné :)
    Fb Michaela Postcrossing
    misula.3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Mas fakt pěkný blog, já te na něm sleduji, ta giveaway je úžasná, hlavně ta Paletka sleek. Ja bych strašné rada vyhrála, ještě nikdy jsem giveaway nevyhrála. Na fb te sledují.
    Email: michaelkastrakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. GFC TheMonikq
    kleimodova@seznam.cz
    Mám ráda tvoje návody.

    OdpovědětVymazat
  71. GFC: Katy Tichá :)
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. GFC Caroline
    Youtube Kajuš
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. FB: Monička Mikešová
    YT: Monika Mikešová
    Líbilo by se mi kdyby jsi natočila něco o Vánocích (TAG, co jsi dostala, nebo třeba nějaký tutorial na líčení ke stromečku) :)
    Měj se, Monika

    OdpovědětVymazat
  74. GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    YT to samé
    langmaierova1@seznam.cz
    Dárků je hodně a všechno je krásné.Na tvém blogu mi nic nechybí,máš ho pestrý.Nejraději mám spotřebováno.

    OdpovědětVymazat
  75. GFC Caprien
    FB Veronika holá
    mail vercahola1@seznam.cz

    Nejvíce s emi líbí DIY články, mco bych uvítala, kdyby jsi v budoucnu přidala nějaké další :)

    OdpovědětVymazat
  76. Bože ja som bola taká nešťastná keď sa vybrala výherkyňa a teraz? :O wohoou zase šanca vyhrať to čo chcem :)
    Sledujem všade pod týmto menom ako sem.
    mail: andrea.zuravcikova@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduju přes bloglovin a gfc jako Daniela Komárková.
    daniela.komarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Sledujem všetko :))

    minarikovaromana@gmail.com

    A páči sa mi tu všetko :))

    OdpovědětVymazat
  79. GFC:Kristýna Benešová
    email: christines071@seznam.cz

    Přeji krásné Vánoce. :-)

    OdpovědětVymazat
  80. email: vercakalvarova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  81. super giveaway :))
    GFC: Lucie Chludilová
    mail: lchludilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. sledujem už dlhšie cez GFC ako Donny/ cez FB ako Donny Barbaričová
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduju tě všude už dlouho:)
    GFC: Anežka Vávrová
    FB: Anežka Koroze
    YT: vavran
    Hezkého Mikuláše, kočko:)

    mail: vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. GFC: Martina Foukalová
    Fb: Martina Foukalová
    email: macik48o@seznam.cz
    PS: Moc krásná giveaway ta paletka je vážně bombová. Málo? Je toho hodně :D A taky moc pěkný blogspot :)

    OdpovědětVymazat
  85. GFC: Julka Ďurčeková
    Email: julka.durcekova@gmail.com
    Držím si prsty! :D :)

    OdpovědětVymazat
  86. ahoj, máš to tady hodně hezký:)
    GFC Jana Benediktová
    janca.12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ježiši , taková nádhera
    já bych byla šťastná i kdybych vyhrála jen tu houbu(ta je taky skvělá:))
    kdybch ten balíček vyhrála , tak bych byla štěstím bez sebe protože tak krásný a drahý balíček...to by pro mě byl ten nejkrásnější dárek na Vánoce
    paletka od Sleeku- tu jsem si vždycky přála
    něco od MUFE- páni je to skvělá značka a vyžycky jsem od ní chtěla něco vyzkoušet
    linkdy od Sephory!-v Sephoře jsem ještě nikdy nenakupovala a tak by mě nějaká věc od ní moc potěšila
    O.P.I- lak od nich jsem vždy chtěla vyzkoušet ale nechci si je kupovat na internetu, navíc tuto barvu nemám takže :):).)
    no a pak ta houba se vždycky hodí - tuto bych dala mamce jako dárek
    a pinzeta by se mi hrozně hodila na obočí

    na tvém blogu se mi líbí úplně všechno
    sleduji ho každý den
    akorát nemám GFC , ale sleduji přes fb jako Alčapalča
    email: alicestastna@email.cz
    blog: www.alisekblog.blog.cz

    v té giveaway je toho opravdu hodně, klidně by stačila jen ta paletka
    je to fakt úžasné že jsi ochotná nakoupit tolik krásných drahých věcí
    jsi fakt skvělá

    OdpovědětVymazat
  88. Moc pěkná giveaway !!!! :)
    sleduji přes gfc (Peťuška)

    email: zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj, naprosto úžasná giveaway!
    Sleduji Tě přes GFC a odebírám na YT. (Obojí jako Patricie Houžvová)
    patricie@houzva.cz
    Narazila jsem na tvůj blog náhodně a rozhodně toho nelituji. Jsi milá, ráda se dívám na tvé líčení, oceňuji i videa. A jako příjemné plus považuji i to, že používáš kosmetiku, kterou miluji.
    Všem přeji v giveaway štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  90. sleduju na FB: Kristýna Holínská :)
    kika.holinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. GFC: nickyclaire
    Fb: Jess Claire
    nickyclaire@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  92. Odebírám tě na youtube, mám tě i na fb a GFC

    Verča Ronnie Sparks
    Georginasparks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Toto je perfektná Giveaway!! Sledujem ako SImona, na FB ako Simona Šlosárová a na YT ako sima2210.. fiha no a moj mail: sima.slosarova@gmail.com
    Ja som ťa objavila len nedavno aj ked nechapem..kedze ta sledujem uz skor cez GFC, ale velmi casto nenavstevujem gfc takze asi preto..mam radsej fb alebo bloglovin tak to bude tým :)

    OdpovědětVymazat
  94. GFC: AnetaValentova, FB: Aneta Valentová + instagram

    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Sleduju jako krolling-done
    Davidova.Kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Jů, náádhera :3 Tu paletku bych zbožňovala, má úžasně třpytivé odstíny (ikdyž ty matné jsou taky super).. jinak co se týče blogu tak články i videa jsou skvělé a dokonce i ty fotky líčení.. Přijde mi divné že máš špatné světelné podmínky, protože to vypadá opravdu dobře :) Takže za mě bys určitě mohla přidávat to líčení i více zblízka (hlavně líčení očí) :)

    gavlasovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. GFC: Alexandra Fekete
    email: falexa.alex@gmail.com
    Moc hezké ceny... tu paletku bych moc chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  98. sledujem ako kinda difficult cez GFC
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  99. Sleduji přes GFC a YT pod tímto účtem
    i.karin@email.com
    Určitě by se mi líbilo víc DIY! Jinak líčení a ostatní věci co mě zajímají ti to nechybí :)
    Dárků v giveaway je více než dost! Opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  100. Lucie Müllervá2. prosince 2013 v 21:29

    tvůj blog nesleduji přes GFC ale mám ho na hlavní liště. mullerovalucie@yahoo.com
    na fb jsem dala like až dnes jako Lucie Müllerová

    OdpovědětVymazat
  101. barbarasway@seznam.cz
    GFC: vesbari

    OdpovědětVymazat
  102. Moc krásná giveaway :o) Sleduji, FB jako Klára Wallova. Email wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Sleduji jako Petra Klimova :)
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Nádherný dárky ;). Jestli jich není málo? Kdepak, to bohatě stačí, rozmazluješ nás ;). Mně stačí číst už jen ty tvé články :).

    Co bych více uvítala by byly DIY články :), které mám dost ráda a možná i roomtour, abych měla třeba inspiraci. Je to takové zajímavé nakouknout k někomu, co o něm dost prozradí a člověk se může inspirovat. Taková návštěva u kafe a přitom na kilometry daleko.

    Sleduji přes gfc už dlouho jako Nechvatalova9, facebook: Lenka Nechvátalová, ted si nejsem jistá, jestli i youtube.

    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Jinak přeji krásného Mikuláše, který se kvapem blíží, bohatou nadílku :).

    OdpovědětVymazat
  105. 1. čítam tvoje príspevky väčšinou cez víkendy a som! :) Vôbec ich nieje málo. Po pravde asi naväčší Giveaway aký so kedy videla! je milé aká si milá! :-D Páčia sa mi tvoje recenzie. A o moj bože! mega videaaaa :) konečne niekto kto to robí profesionálne a vie o čom hovorí! :)
    2. Folowla som ta na instagrame : @katarina_rawr
    Sledujem tvoj blog a YT!! + som ta folowla na google + = meno je vzyčajne Kate Peas! :) ĎAKUJEEM :)
    3. Dokonali prsten! :O♥

    OdpovědětVymazat
  106. ahoj naozaj krásna GA ! :D tú paletku som sa chystala objednať si k narodeninám ale počkám ešte či sa namna slniečko neusmeje .. som tvoja followerka všade na fb Nikola Benková a na yt sweetlollipopqueen
    n.princess@azet.sk :D naozaj si drzim palce lebo nad tou paletkou sa roztapam uz dost dlho :D

    OdpovědětVymazat
  107. GFC: Kateřina Kanioková
    FB: Kačka Kanioková
    E-mail: kaniokova.katka@seznam.cz

    :-))

    OdpovědětVymazat
  108. Sleduju tě přes GFC jako Fczelkamaya
    email: martina@karbusicka.cz
    palce dřžím :))

    OdpovědětVymazat
  109. Mam Tvuj blog rada, cely ...:-)

    v.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Sleduju přes GFC, FB (Růžový chroust) a Google+ (Bebe - Růžový chroust) :-)
    bebe@ruzovychroust.cz

    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  111. Tvoj blog je úžasný! :)
    nsteffekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Moc hezká giveaway .. ta paletka a ten lak, ach, těm by to u mě doma tak slušelo :)
    Hezké svátky :)
    FB: Michaela Mia Adamkova
    GFC + Bloglovin: Michaela Adámková
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. GFC: Zdenka
    FB: Le Monika Zdenka Svitačová
    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. GFC aj FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. GFC jako Akarali
    meil: petii.ez@gmail.com
    Ten balíček je luxusní, stačila by mi i sleek paletka samostatně :D

    OdpovědětVymazat
  116. fb- Dominika Kašiarová
    a málo toho určite nie je ! :)

    OdpovědětVymazat
  117. Sleduji na bloglovin jako Barunka Mottlová, GFC jako Baru Mottlová
    mottlovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. FB: Ma Ky
    google : Guf1994
    Kontakt: liverpoolskafanynka@seznam.cz
    Asi bych uvítala nějaký článek o vlasech (nebo video) ,jak se o své vlasy staráš a ták.

    OdpovědětVymazat
  119. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Jééé to je náádhera!! :)) Moc krásné výhry :)
    Tvůj blog jsem našla teprve před chvilkou, ale moc se mi tu líbí! :) Teď jsme si prohlížela DIY a ta krabice je naprosto úžasná :)) něco podobného musíme s přítelem taky zkusit :)))
    eliasova33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. GFC:chrustok
    zemkovaivana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. To páni! Tak tohle je nádherná GA!! :) krásné ceny!!

    Sleduji Tvůj blog, ale především Tvůj YT kanál. :) mám Tvoje videa ráda a docela bych se podívala na nějaké líčení od Tebe, nebo přímo "my XX routine" :) ;)

    marketa.vanourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Hašišmarjá, jaktože tu ještě nejsem? Ten lak je boží!

    50shades.of.anana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Sledujem cez gfc ako Nat :-)
    E-mail je ostrihonovanat@gmail.com
    a palce si tiež držím :-)
    A ešte musím podotknúť, že tá paletka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  125. Sleduju tady i na fb .. jako adieaj
    bastet1212@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Sleduji pres GFC jako Haňule Strakovic.
    Strakova.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Nádherné ceny :-) Sleduji teprve ode dneška, protože jsem před několika hodinami narazila na tvá videa na youtube a moc se mi líbí! Blog je také super. Líbí se mi, že recenzuješ různé značky kosmetiky a nezaměřuješ se jen na určitý okruh věcí. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Tvůj komentář :)