DomůRecenzeLíčeníEventsLifestyleMy Beauty ProfileKontakt

čtvrtek 18. dubna 2013

Dubnový Blobox

Ahoj krásky,
Už je to docela doba od posledního příspěvku, ale jak se mi blíží zkouškové, tak mi volného času ubývá a tak holt musím občas některé věci zanedbat. Kdybych se delší době nehlásila, nebojte, to jen umírám pod nánosem skript. :)
Dneska bych se Vám chtěla pochlubit tím, že jsem se zúčastnila dubnového Bloboxu u Belly z http://worldbybella.blogspot.cz/ s tématem "Sladké mámení". Téma se mi zalíbilo a tak jsem se i já konečně přihlásila a můžu Vám říct, že vůbec zklamaná nejsem.
Bella mi přiřadila Ilonku z blogu Deník fotografky, kde si ostatně budete moct i počíst o tom, jak se jí box ode mne líbil.


Co jsem dostala já?
Pleťové masky - čokoládovou a ovocnou, mňááááám. Původně jsem se trošku zamýšlela nad tím, co s nimi vyvedu a kdy je použiju. No myslím, že zkouškové dá mé pleti hodně zabrat a tak je využiju na relaxaci mezi zkouškama, kdy bude pleť potřebovat trochu nakopnout.
Balzám na ruce - tomu jsem okamžitě našla místo na mém pracovním stole. Cokoliv (krom Lavery) je snad lepší než Pštrosí krém na ruky (ruky -> slovenská firma), který strašně smrdí. Už se těším, až tuhle čokoládovou senzaci vyzkouším.
Medové perníčky - miluju perníčky a o to víc, když jsou s medem. Jen teď se snažím trochu omezit sladké, takže je budu jíst hezky postupně. Abych byla míň tlustá :D
Cukr na špejli - nejdřív jsem vůbec nechápala co to je a paradoxně mam z toho největší radost. Sbohem kostkový cukre! Tohle se mi strašně líbí, navíc to určitě bude sladit dobře a je to ručně dělané.
Milka čokoláda - to nemusím ani popisovat, Milka je nejlepší čokoláda na světě.
Saloos tělový a masážní olej vanilka - Jedna ze super věcí na léto. Masáže pomáhají proti celulitidě, takže najde plné využití. Navíc božsky voní a bude super i po koupeli.
Yves Rocher Frambosie balzám - Mám z YR malinovou toaletní vodu a je naprosto božská. Takže z balzámu mám taky ohromnou radost, hlavně na léto bude perfektní.



Co dostala Ilonka? Pro víc info mrkněte na její blog!
Článek ZDE.



Jak se Vám můj Blobox líbí? :)

20 komentářů:

  1. radšej by som dostala balíček od teba ale aj tak parádne obidvoje ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam sbíhají se mi sliny :-)
    Moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pleťové masky MJ mám, sú skvelé. Kúpila som si rovno dve sady - čokoládovú a taký mix (2x ovocná maska, 1x uhorková, 1x saunovacia a 1x s minerálmi z Mŕtveho mora). Máš sa na čo tešiť!! :)

    PS: Všetky dievčatá a ženy vo veku od 10-99 rokov pozývam na moju VEĽKÚ JARNÚ GIVEAWAY. :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    Bavte sa
    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě od této firmy snad ještě nic osobně nezkoušela. Jen jsem kdysi kamarádce kupovala silonky ve spreji :) tak jsem zvědavá

      Vymazat
  4. MMoooc hezké:) já už taky blobox odeslala :) musíme se domluvit na ten Swap já už na něm pracuju :) už něco pro tebe mám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to zvládnem nějak. Musím to nějak začít promýšlet :)

      Vymazat
  5. jé, moc pěkné. Čokoládovou masku jsem jednou dostala od kamarádky - je naprosto výborná!!! :) a cukr na špejli mám taky, tak se těším, až ho vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balíček od Ilonky je pěkný, nápaditý. Ty masky mám ozkoušené, jsou dobré.

    OdpovědětVymazat
  7. Blobox se povedl! :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné krabičky, já na svojí teprve čekám :) Ta od tebe se mi líbí o malinko víc, ale byla bych ráda za obě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ilka je úžasná holka (mladá dáma) a tak se ani nepodivuji nad tím jaké krásné věci jsi od ní dostala. Krásný den:*

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že tvůj boxík se mi líbí víc, ten bych brala všema deseti :) Ale i ten co jsi dostala je moc povedený.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné boxíky. Líbí se mi ten nápad :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Tvůj komentář :)