DomůRecenzeLíčeníEventsLifestyleMy Beauty ProfileKontakt

neděle 21. října 2012

Chanel Vitalumiér Aqua


Zdravím všechny,
Jak již víte, už i já jsem se stala obětí internetového šílenství a koupila si make up od Chanelu, který nese název Vitalumiér Aqua. Vlastním ho v odstínu B40 Desert, který je takový nude, pokud nejste úplná bledule, tak se mi zdá jako trošku tmavší střed.

Balení
Balení je klasické v lahvičce, sice plastové, což mi přijde u tak drahého make upu trochu jako mínus, protože už by to trochu mohlo nějak vypadat za tu cenu. Hlavně nevidíte do lahvičky, kolik Vám ještě zbývá, což taky se mi moc nelíbí. Jediné pozitivum je to, že nemá pumpičku a můžete si nabrat make upu, přesně tolik, kolik potřebujete a nikde nic okolo neupatláte.




















Barva/konzistence/krytí
Barvou je naprosto perfektní, asi jeden z nejlepších co jsem za poslední dobu vyzkoušela. Nezdá se mi ani nijak moc do žluta. Konzistenčně není těžký pudrový, ale zas úplně lehký vodový také ne, něco jako střed. Jeho krytí už je trošku horší. Mám docela pihy na tvářích a ty prostě nezakryje tak, jak bych si představovala, Color Clone od Helenky prostě vede. Nezkoušela jsem sice jeho kompaktní verzi, ale ta prý o dost více kryje, ale také o dost více vysušuje. Jinak dají se v klidu nanést dvě vrstvy a nebudete vypadat jako s maskou :)
opravdu dobré sjednocení

Na co je vhodný
Je vhodný spíše na smíšený typ pleti, sušší trochu vysušuje, ale vždycky tedy perfektně drží. Říká se o něm, že je to druhá kůže, já můžu potvrdit, že je to pravda, opravdu sem si ho zamilovala a na léto/podzim je pro mne jasnou volbou.
 
Celkové hodnocení
Celkově tento make up obstál na 1-, protože nekryje tak moc, jak já požaduju, ale na léto to pro mne není potřeba, to je u mne výdrž. Mne vydrží celý den, takže jsem s ním maximálně spokojená a můžu ho opravdu doporučit, Nebudete zklamané.

Cena
  • cca 1100 Kč Sephora

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Tvůj komentář :)