DomůRecenzeLíčeníEventsLifestyleMy Beauty ProfileKontakt

čtvrtek 26. července 2012

Helena Rubinstein Color Clone

Takže konečně asi po čtvrt roce můžu s klidným svědomím napsat recenzi, protože jsem už vypoužívala asi můj zatím nejoblíbenější make up Helena Rubinstein Color Clone n. 20 Vanilla.
Omylem jsem na něj jednou narazila v Sephoře při hledání správné broskvové tvářenky a hodně se mi zalíbil, ale opravdu jsem nečekala, že z něj budu až tak nadšená. Kupovala jsem ho v Sephoře, protože krom Sephory jej nikde neseženete (krom internetu).
Jeho textura je hodně jemná, trochu hustší, takže se s ním dobře pracuje, protože není úplně vodový. Dá se bez problému smíchat i s luminátorem (já používám Sun Beam od Benefit) a pořád stále perfektně kryje a zakrývá nedokonalosti. Je velice lehký a nezatěžuje pleť a není problém si nanést dvě vrstvy, aniž byste měli na obličeji masku. Dobře se vpije a je vhodnější spíše na normální až sušší pleť, na mastnou rozhodně ne.
Já ho nanáším pomocí tzv. duo fiber štětce MAC 187, protože mám moc jemnou pleť, a když nanáším jakýkoliv make up jinak než štětcem, dělají se mi mapky a fleky.
Jediné na co je dobré si dát pozor je výběr odstínu, musí perfektně sedět, ale s tím Vám slečny v drogerii poradí.
A já jakmile koupím a nazkouším nový Chanel, tak jdu HR koupit znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Tvůj komentář :)